Kundeservice


Har du spørsmål angående bestillingen eller leveransen din, ta gjerne kontakt med oss på support@ostersjosten.se

Betaling

All betaling skjer på en sikker måte via Shopify Payments. Du kan velge å betale med kort. Vi godtar Visa, Mastercard og Amex. Du kan også velge å betale med PayPal.

Frakt og leveringstid

Våre fraktpriser er 2.100 nok til hele Norge, uavhengig av vekt og postnummer 

Leveringstiden for lagerprodukter er 3-5 dager. Gjeldende lagersaldo eller leveringsdato vises på den respektive produktsiden.

Varene leveres til den angitte adressen eller så nær adressen som transportøren kan komme. Transportøren bærer ikke varene. Leveransen må bekreftes av mottakeren eller dennes representant i samsvar med transportørens instruksjoner.

Vi forbeholder oss retten til å belaste kostnader som oppstår i forbindelse med at ordren ikke mottas på en bestemt leveringsdato. Hvis ordren havner på rederiets lager, vil vi deretter belaste kostnaden for lagerleie.

Klageret

Når varene er levert, sjekk om varene er skadet. Hvis det oppdages skade på produktene eller emballasjen, må dette noteres på leveringsbudets fraktseddel ved signering. Dokumenter skaden med bilder, både med og uten emballasje. 

Hvis produktet ditt er defekt, vennligst gi oss beskjed på support@ostersjosten.se.

Forklar følgende informasjon i e-posten din:
1. Når du mottok og pakket ut leveransen.
2. På hvilket tidspunkt la du merke til hva som er defekt eller feil.
3. Beskriv så detaljert som mulig hvorfor du vil klage på produktet ditt.
4. Legg ved bilder av det som er defekt eller feil. Vær oppmerksom på at kantpåvirkninger eller mindre hull ikke er en gyldig klagesak, da det er vanlig på naturlige materialer.
5. Når vi har mottatt klagen din, vil vi gå gjennom den og komme tilbake til deg om vi vil fortsette prosessen. I tilfelle en godkjent klage, er Östersjösten ansvarlig for kostnadene ved returfrakt eller erstatningsprodukt.

Merk! Klager som ikke er fremsatt innen 14 dager etter levering vil ikke bli akseptert. Det samme gjelder dersom steinen er montert.

Angrerett

Som kunde har du 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar varen. Du må ikke oppgi noe grunn. Dersom du angrer på kjøpet, står du selv for kostnad av returfrakten.

Dette gjelder ikke spesialbestillinger for gulv- og veggfliser eller ved bestilling av vinduskarmer og topper.

Du har alltid rett til å kontrollere varene før du bestemmer deg for å returnere dem til oss. Varene skal kontrolleres med varsomhet og returneres til oss i samme stand som du mottok dem. Varene skal helst returneres i originalemballasjen, dersom du fortsatt har den. I etterkant kan vi kreve betalt for eventuelle skader, mangler eller feil i forbindelse med returneringen av varene.

Ved retur står du som kunde ansvarlig for eventuelle skader under frakt.

Personopplysninger

Din integritet er viktig for oss og vi kommer aldri til å selge, leie ut eller gi bort informasjon om deg (navn, adresse, e-postadresse osv.) til en tredjepart. Vi følger følgende prinsipper for personvern:

Informasjonen benyttes kun for å gi deg best mulig kjøpsopplevelse. All informasjon behandles konfidensielt og behandles i henhold til personvernloven. 

Når du legger inn en bestilling hos oss, spør vi om personlig informasjon som f.eks. navn, epost- og leveranseadresse samt betalingsinformasjon (som kredittkortnummer, utløpsdato og CVC). Vi bruker denne informasjonen for å kunne opprette faktura og gjennomføre bestillingen. Dersom vi har problemer med å behandle en bestilling, bruker vi informasjonen for å kontakte deg. Telefonnummeret ditt trenger vi også i forbindelse med frakt og levering.

Du kan alltid kontakte kundeservice på support@ostersjosten.se og få oversikt over hvilken informasjon vi har om deg og hvordan den brukes av Östersjösten.

Vi benytter en tredjepart (f.eks. Google Analytics) for å analysere hva våre besøkende gjør på nettsiden vår. Vi forbeholder oss retten til å endre denne sikkerhetspolicyen når som helst, så hold deg gjerne oppdatert.

Norska
Norska